Tiego Support

Välkommen till Tiego Support

Vi strävar efter att erbjuda en snabb, effektiv och kvalitetssäker supporttjänst. Oavsett om du har tekniska frågor eller behöver konsultation kring vårt system, är vi här för att hjälpa dig.

Hur fungerar vår support?

  • Våra juniora medarbetare hanterar de flesta supportärenden. Om ett ärende kräver ytterligare expertis skapar vi ett konsultärende för vidare hantering.

  • Om problemet beror på en bugg i systemet debiteras kunden självklart inte för den tid vi lägger på att åtgärda felet och uppdatera databasen.

  • Övrig konsultation debiteras enligt licensavtalet, med en minsta debiteringsenhet om 0,25 timmar.

Hur kontaktar du supporten?

Vi har inget telefonnummer för supportärenden utan hänvisar alla kunder till vår e-postadress support@tiego.se. Skicka ditt ärende via e-post så återkopplar vi så snart som möjligt.

Om ett svar skulle dröja, regleras detta enligt licensavtalet.

Vårt mål med support

  • Att ge snabb och professionell hjälp.

  • Att säkerställa en smidig upplevelse för våra kunder.

  • Att kontinuerligt förbättra vår support baserat på feedback.

Självhjälp och dokumentation

Vi rekommenderar våra kunder att först söka efter svar i vår dokumentation och utbildningsdatabas (förutsatt att du prenumererar på Education). Vår ambition är att du ska kunna hitta vägledning och lösningar på de flesta frågor där.

Har du feedback? Vi välkomnar både positiv och konstruktiv återkoppling så att vi kan fortsätta utveckla vår supporttjänst!

Skriv eller ring till oss idag

TIEGO AB
+46 8 1213 68 01

info@tiego.se

Sveavägen 68, 6 tr, 111 34 Stockholm

Support

support@tiego.se

 

Inte kund ännu?